Administratorius siūlo nustatyti žemiau nurodytą tvarką, pagal kurią kreditoriai, gautų iš administratoriaus informaciją apie įmonės nemokumo procesą ir juridinio asmens finansinę būklę:
- Informaciją apie įmonės nemokumo procesą ir juridinio asmens finansinę būklę norintis gauti kreditorius pateikia raštišką prašymą administratoriui, tiksliai nurodydamas kokią informaciją ir dokumentus administratorius turėtų pateikti.
- Administratorius visą informaciją privalo pateikti informacijos reikalaujančiam kreditoriui ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. Administratorius gali pratęsti terminą iki 30 darbo dienų, tačiau apie tai turi informuoti kreditorių.
- Visa reikalaujama informacija įteikiama pasirašytinai, išsiunčiama registruotu laišku arba įteikiama telekomunikacijų galiniais įrenginiais (įskaitant elektroninį paštą).
- Kreditoriai gavę informaciją raštu, įsipareigoja padengti administratoriaus išlaidas susijusias su informacijos pateikimu, t.y. 5,00 Eur už prašymo administravimą, 0,50 Eur už vieną atsakymo lapą bei 4,50 Eur pašto išlaidų, susijusių su informacijos siuntimu. Šis reikalavimas netaikomas VSDFV ir VMI.
- Išlaidas susijusias su informacijos pateikimu, kreditoriai perveda į administratoriaus nurodytą bankrutuojančios įmonės sąskaitą, pateikdami prašymą dėl dokumentų pateikimo.